Викия

Безпечний будинок в Високій Сосні

313статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Безпечний будинок в Високій Сосні
Angel-pine-1.jpg
Розміщення: Висока Сосна,
штат Сан Андреас
Тип житла:

Будинок (бюджетний)

Місткість гаражу:

Відсутній

Вартість:

$10,000

Мешканці:

Карл Джонсон

Доступне після:

Зелена Сабля

Безпечний будинок в Високій Сосні - це один з притулків, котрий може бути придбаний гравцем в грі Grand Theft Auto: San Andreas.

ОписРедагувати

Angel-pine-location.jpg

Розташування на карті

Даний будинок розташований в північно-східній частині містечка Висока Сосна. Це звичайний бюджетний будинок, як і інші будинки в сільській місцевості. Гравець може купити цей будинок після виконання місії Зелена шабля за $10,000. Практично, є одним з найменш використовуваних об'єктів нерухомості в грі, зважаючи на знаходження поруч місця збереження на відкритому просторі.

Інтер’єрРедагувати

Angel-pine-2.jpg

Вітальня та кухня

Даний будинок використовує типовий інтер’єр бюджетних будинків, та є двокімнатним. Вітальня суміщена з кухнею в різних кутах найбільшої кімнати. В меншій кімнаті поєднано спальню та санвузол. В комірчині розміщено гардероб. В вітальні є дивани, столик з телевізором, стерео та камін. В кухонному кутку присутній гарнітур з мийкою, полиці та обідній столик з двома стільцями. В спальні є двомісне ліжко та стілець, санвузол являє собою унітаз, умивальник та тумбу під рушники розміщенні під однією з стін. Також на стінах вивішено велику кількість картин.

Випадкова вікі