FANDOM

Безпечна квартира в Чорниці
Blueberry-1
Вигляд на вхідні двері квартири з подвір'я
Розміщення: Чорниця, Округа Червона,
штат Сан Андреас
Тип житла:

Квартира

Вартість:

$10,000

Мешканці:

Карл Джонсон

Доступне після:

Зелена Шабля

Безпечний квартира в Чорниці - це один з притулків, котрий може бути придбаний гравцем в грі Grand Theft Auto: San Andreas.

ОписРедагувати

Blueberry-3

Загальний вигляд на будинок

Дана квартира розташована в будинку в центральній частині містечка Чорниця. Даний будинок являє собою бюджетний багатоквартирний двоповерховий житловий комплекс, прямокутної форми з внутрішнім подвір'ям, до якого ведуть шість доріжок. Доступ до другого поверху надається за допомогою сходів з менших сторін будинку. Для гравця квартира в цьому домі стає доступною після виконання місії Зелена Шабля за ціною $10,000. Дана нерухомість не має гаражу.

Інтер’єрРедагувати

Angel-pine-2

Вітальня та кухня

Дана квартира використовує типовий інтер’єр бюджетних будинків, та є двокімнатною. Вітальня суміщена з кухнею в різних кутах найбільшої кімнати. В меншій кімнаті поєднано спальню та санвузол. В комірчині розміщено гардероб. В вітальні є дивани, столик з телевізором, стерео та камін.
Blueberry-2

Розміщення

В кухонному кутку присутній гарнітур з мийкою, полиці та обідній столик з двома стільцями. В спальні є двомісне ліжко та стілець, санвузол являє собою унітаз, умивальник та тумбу під рушники розміщенні під однією з стін. Також на стінах вивішено велику кількість картин.

ДрібниціРедагувати

Blueberry-4

Запломбовані двері

Blueberry-5

Квартири забиті досками

  • Біля сходів, що ведуть до безпечної квартири знаходиться автомат Sprunk, доступний для гравця.
  • В сусідній квартирі на другому поверсі до приїзду Карла стався якийсь серйозний злочин, про що свідчать запломбовані поліцейською стрічкою двері даної квартири.
  • Також на першому поверсі присутні дві квартири, вікна та двері котрих забиті досками.

Випадкова вікі